2011-04-28  16:00:00

Dag 4

Favoritbilderna på min häst.

Jag har inte alls många bilder på Appe än! Men jag tänker slänga upp en av favoritbilderna på varje häst.



Herkules
- 1999
Holländsk Ridponny.



Artax
- 1999
Holländsk Ridponny.

(Tragiskt = Detta är typ den finaste bilden jag har med Artax, eller tagen lite långt ifrån och så men, skit samma. MEN.... Av ca 100 bilder från tävlingen så råkade jag förminska ner denna, helt utan anledning, jag skulle inte ens förminska någon?! Tänkte skriva ut den och sätta upp på väggen, men det är den på tok för liten för nu :( Så jävla typiskt...)


Madam Butterfly
- 2000
e. Cortus ue. La Paz

Jomen visst har jag lyckats ha exakt samma schabrak på varenda bild! Precis samma bilder som jag har i min header på http://rathed.blogg.se också.

Appe då... Har knappt inga bilder på honom ju...

Faune Apache
- 2004
e. Funambule ue. Spectacular Tide

Inga speciella bilder alls, men typ dom enda jag har. Och visst är han söt? Underbar och helt bedårande... Så charmig. Jag älskar honom


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-04-28, 16:18:05 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Han är jättesöt!


Jenny
PUBLICERAT: 2011-05-10, 16:00:39

Hej!



Kul att se Madame Butterfly! Hon är mor till min häst Zacramento! Är hon trevlig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: