2011-04-06  14:59:34

Hej allihopa!

Asså mina humörssvängningar ibland alltså!
Jag ska definitivt inte sluta med hästar! Men jag var så sur igår på allt och ja... Men det löser sig! Spara pengar till egen häst fortsätter jag ju såklart göra ändå men.

Snart ska jag till stallet, hoppträning. Med Madam tror jag. Haha orkar inte kämpa med Appe var eviga gång så ska bli skönt att bara kunna åka med lite idag. Eller inte åka med, men åka mer än vad jag gör med Appe iaf, som kräver allt av mig för att röra sig det minsta.


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-04-06, 16:03:15 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Hoppas träningen går bra. Vad jobbar du med?


Caroline
PUBLICERAT: 2011-04-06, 19:12:45 | URL: http://littleworldof.blogg.se/

Ja ibland så kan det kännas jobbigt. Har själv varit i liknande sits. Sparade ihop till min häst under två år. Verligen värt det alla gånger!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: