2011-04-17  20:48:26

Hm..

Hejhej! Hoppas ni och era hästar mår bra! För det gör jag.

Imorgon står hoppträning på schemat, med Artax troligen.
På onsdag är det hoppträning igen, fast med Appe.
Wihooo, roligt med hoppning!

Sen fick jag ett samtal från Appe's ägare - förra ägare trodde jag?
Ah, de verkar ha blivit något missförstånd/strul och grejer...
Men jag hoppas på det bästa, för jag har ju trots allt blivit lite fäst (lite är väl att ljuga... jag har blivit väldigt mycket fäst) vid lille bebishästen.

Love you


Sandra
PUBLICERAT: 2011-04-19, 22:54:53 | URL: http://minridtravare.blogg.se/

Hej Heidi, remember me? ;)

jag har precis börjat läsa din blogg och tycker att den verkar jätterolig. Jag har precis startat en ny blogg som handlar om hur jag räddade livet på min ridtravare och hur han har det idag. Följ oss gärna, jag följer dig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: