2011-04-04  20:53:41

Sånt som är jobbigt...

Jag hatar att ha saker i min kalender! Önskar jag var ledig jämt. Men nu har jag fått en massa med uppgifter. Gud va jobbigt... Ska jag behöva anstränga mig?

8 April: Ska fixa Charles Ingvar inför handikappstävlingen som är 9-10 april. Duscha, knoppa och putsa. Sen fyller Klara år också, så ska med dom ut och fira.

9 April:
Visa Challe på hästvisningen kl. 9.00! Kommer inte vara vid liv... Sen hålla på med han hela dagen och agera hästskötare. Och sen stalltjänst hela kvällen.

10 April: Samma som dagen dagen innan. Dock lite mer utsövd förhoppningsvis. Och ingen stalltjänst.

13 April:
Uss-möte. Planera inför påskövernattningen.

17 April: Skötarmöte med dom små skötarna. Kl. 13.00. Kommer inte vara vid liv, för ska ut och fira Sandra dagen innan.

21 April: Påskövernattning.

22 April: Ta hand om alla barn och få dom att städa efter övernattningen. Stalltjänst hela morgonen coh förmiddagen.

25 April:
Tobbe Larsson clinic. Vara med och leda ponnyridning. Kanske stå i cafeterian också.

Kommer aldrig överleva detta.... Haha, jag är sveriges lataste människa, jag lovar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: