2011-06-05  01:44:10

Livstecken


Fina Madam iförd sitt nya Kingslandtäcke i spolspiltan tidigare i dag efter en stunds dusch och frisering!

Väldigt dött här på bloggen just nu ser jag... För Heidi kan jag inte svara men det har hon ju gjort så bra själv, själv har jag mina egna grejer att skylla på. Dels så var det ju allt med Trulle (och en del andra grejer) och sen drabbades jag av en riktigt äcklig halsfluss som sitter i än. Har inte ätit på fyra(!) dagar och bara sovit 4,5 timmar sen i söndags, så ni kanske förstår varför jag inte har haft ork att blogga...

Ska dock kriga mig upp tidigt i morgon, för då vankas tävlingsdebut med Madam! Min storhästdebut också för den delen. Ska faktiskt bli jättekul även om det så klart vore roligare om jag varit frisk. Nu går jag i alla fall på pencillin och smittar ingen och har ingen feber, det är bara halsen som gör förbannat ont. Men, men, vi får se hur det går!

Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp om fyra timmar... Får se om jag lyckas sova nåt i natt! Återkommer i morgon med resultat, bilder osv. och förhoppningsvis blir bloggandet bättre ju friskare jag blir. Kram på er!


Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear
PUBLICERAT: 2011-06-05, 08:06:24 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Krya på dig och lycka till! Fin hon var i täcket. :)


Lamia / Hästsport
PUBLICERAT: 2011-06-05, 08:59:03 | URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Fint täcket var!


emelie
PUBLICERAT: 2011-06-05, 12:11:52 | URL: http://emeliefridaa.blogg.se/

usch! Halsfluss är rena rama döden :(

fick rida min storhästdebut med halsfluss också och det kändes. Lycka till imorgon nu, jag håller tummarna ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: