2011-06-19  16:06:20

Millie Me & Peu du Choix - fredagen den 17:e juni

Efter att jag ridit de två andra stollarna hade jag egentligen tänkt rida Millsan i paddocken, men då jag kände mig helt övertrött på paddockdammet så fick det bli en runda i skogen i stället. Trodde jag. Att rida ut själv på en treåring var kanske inte mitt smartaste drag, vi lyckades nämligen möta en lastbil på vägen till skogen och Millsan fick självklart panik och tvärvände = Lovisa flyger. Haha, jag hade verkligen ingen chans att sitta kvar. Landade på rumpan och har ett rätt gött blåmärke nu... Smärta!

Millsan är i alla fall så snäll att hon stannade kvar i stället för att springa hem, hon bara ställde sig ca tio meter ut på åkern bredvid vägen. Där stod hon och såg skräckslagen ut, haha så söt!

Avslutade stalldagen med att longera Edvin i pessoaloungen, han gick superfint som vanligt och åh vad jag är kär i den ponnyn! Tycker att det är så himla kul att arbeta och gör ALLTID sitt bästa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: