2011-03-28  23:39:01

Anteckna...

Just nu sitter jag och fixar skötarlistor! Och ordnar för skötarmöte, som jag helst av allt vill slippa... Men fick order av chefen, Lovisa, att jag måste.

Det enda jag bidrar med i USS på våran ridklubb är att jag är skötaransvarig. Vilket faktiskt var min högsta dröm när jag själv var liten för jag var så arg på dom som var skötaransvariga när jag var en liten knatte som ville vara skötare!
Det är inte min högsta dröm längre dock hahaha då jag finner andra saker mer intressant...

Men nu sitter jag här och kämpar iaf... Blir riktigt bra serru! :D


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-03-29, 08:57:28 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Blir nog bra! Hoppas alla blir nöjda


Eleonor
PUBLICERAT: 2011-03-29, 21:56:56 | URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Bra med ansvarstagande tycker jag - de vinner du mycket på, även om de känns tråkigt..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: