2011-03-19  09:21:17

Funkisdag


Jag & CI, i brist på annat...

Nu ska jag snart bege mig mot stallet, jag ska som sagt stå i cafeterian under tävlingarna i dag. Div. I för storhäst är det som gäller, och det kan ju alltid vara underhållande (även om vår cafeteria ligger i framhoppningsmanegen). Lär ju bli helt slut efter bara ett par timmar så därför ska jag bara stå där mellan 11-14, vilket som passar mig utmärkt då det vif 15-tiden är både hockey och skidskytte som jag vill se på. Är man en sportfåne så är man!

Med andra ord så kommer uppdateringen att bli sådär under dagen då även Heidi ska vara funkis, men jag kommer ju hem vid 15-tiden så efter skidorna och hockeyn kommer det nog upp lite mer! Ha en bra dag!

PS. Bli inte sura på mig för att Heidis åsikter inte stämmer med era!


Tina
PUBLICERAT: 2011-03-19, 10:05:56 | URL: http://tinalicious.webblogg.se/

Fin bild måste jag säga! :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-19, 10:10:15

jättefin bild :D


Adina
PUBLICERAT: 2011-03-19, 10:16:04 | URL: http://adinis.blogg.se/

Hoppas eran dag blir bra! :) Ser fram emot inläggen i eftermiddag


Karin
PUBLICERAT: 2011-03-19, 12:43:21

Palla bli sur. (folk som kommenterar alltså) Alla tycker vi olika. Jag gillar fullblod, men jag la en kommentar på trevligt viss. Vad skulle världen vara om man tyckte likadant om allt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: