2011-03-31  12:56:49

HAHA

Jag hade en sån konstig dröm inatt va...

- Jag bodde i farmor och farfars hus, alldeles själv. Och det var kolsvart och det fanns inga lampor. Jag hade typ smått panik. Och det gick verkligen inte att låsa dörrarna! Utanför var det snöstorm.
Så kom det någon och knacka på dörren...
Haha och där stod alla ridskolehästar från Alingsås och ville komma in. Prata kunde dom också...
Okej, sa jag. Och så spred dom ut sig i huset. Vid matbordet, tvn och källaren. Och så pratade dom med varandra.

Sen kom Tuma alldeles ensam sist, och hon frös. Så hon fick också komma in.
Sen säger hon "Kan du släppa in min mamma också?"
Hm, jag kollar ut genom fönstret först och så är hennes mamma en isbjörn!

Hahahaha, jag sa: Eeeh Tuma jag kan inte släppa in din mamma, hon är en isbjörn.
Så sprang jag för att låsa dörrarna igen, för att hon inte skulle komma in, men det gick inte.
Ännu mer panik, sen hör jag hur hon kommer in genom källardörren.

Hahaha då vaknade jag, helt livrädd... Hahahaha.


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-03-31, 13:57:31 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

haha verkligen weird


Mikaela
PUBLICERAT: 2011-03-31, 19:15:39 | URL: http://theunbroken.blogg.se/

Hahaha vilken sjuk dröm! "Sen hör jag hur hon kommer in genom källardörren", bäst alltså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: