2011-03-25  19:10:01

Jag håller vad jag lovar...

Lovade ju att jag skulle visa mina inköp från Eurohorse/GHS men det har ju inte blivit av en, men jag får väl köra igång nu i stället! Visserligen så har jag ju redan lagt upp allting på Lovicious, men det skadar väl inte med lite utförligare inlägg eller? Tänkte att jag slänger upp 1-3 saker per inlägg och skriver lite om sakerna i stället för att bara göra en bildbomb med allting. Jag är ju trots allt bättre på att skriva än att fota, haha. Tänkte hur som haver starta med huvudbonaderna!


Objekt: Mörkbrun Kingslandmössa
Inköpsställe: Charlies häst & hund
Pris: 300 SEK

Då jag slarvat bort min älskade Equilinemössa som hängt med mig sedan -07 så var jag ju illa tvungen att köpa en mössa och då denna fina mössa var nedsatt till 50% så kändes ju det som ett värt köp. Vill minnas att den är från förra säsongen och därför tror jag att de kan vara lite svåra att få tag på nu, men liknande kan ni bland annat hitta här och här.

Tyvärr så är det one size och med mitt stora huvud så sitter den lite tight vilket leder till att jag får huvudvärk om jag har på den för länge, inte bra... Ett stort plus är att det är fleece på insidan, vilket passar mig väldigt bra då jag lätt får skav/exem av annat.


Objekt: Brun/guld Charles Owen Ayr8 Leather
Inköpsställe: Charlies häst & hund
Pris: 3 750 SEK

Jag har ju redan gjort inlägg om mina hjälmar så jag hoppar över att skriva speciellt mycket om den här hjälmen, vill ni veta mer får ni klicka er in på Utrustningskategorin och scrolla ner en bit. En väldigt skön hjälm som jag inte hunnit rida med än! Ni hittar den bland annat här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: