2011-03-28  13:36:57

På hästschemat

I dag ska jag rida ordentligt, eller ja, i alla fall försöka rida ordentligt för första gången sedan början av januari. VI får se hur det år, men jag hoppas självklart på det bästa! Min kamera mår för tillfället inte så bra men jag ska göra mitt bästa för att få upp lite bilder på bloggen i kväll.

I morgon ska jag rida Trulle lite, om jag minns rätt så är det första gången sedan... Jag kan inte ens minnas när det var. Han fick ju en svårläkt skada och i samma veva som han blev bra så blev jag sjuk. Lille vilden! Ska väl egentligen bara känna igenom honom då varken han eller jag är i topptrim för tillfället.

Ska även provrida en tysk 4-åring som heter Nikolas, mer än så får ni inte veta just nu, haha! Nyfikna? Håll utkik här på bloggen då, och önska mig lycka till!

Famöver ska jag även provrida en D-ponny som jag ska rida några gånger i vecka också, men den vet jag inte så mycket om ännu, så mer om även det senare!


sara
PUBLICERAT: 2011-03-28, 20:31:22 | URL: http://ussing.blogg.se/

Så spännande! Lycka till! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: