2011-05-20  20:15:49

Back on track


Hej! Tänkte att jag skulle ta tag i hästbloggandet igen nu när dels hockeysäsongen är över och jag dels äntligen hittat mig en grym liten häst att träna och tävla! Tyvärr händer det inte bara kul saker på hästfronten just nu, men det dåliga orkar jag inte gå in på för tillfället.

Har lite allt möjligt att blogga om, dels så ska ju skärptävlingen avslutas i slutet av månaden, sedan tänkte jag slänga upp någon finn fem fel och så måste jag få klart outfitsen som jag utlovat! Kommer ni ihåg att ni fick önska?

- Chockrosa & silver
- Svart, grön & vit
- Turkos & röd
- Röd
- Mörkblå & silver

De sex nedersta är alltså outfits som jag inte gjort klart än, men de kommer att komma upp så snart som möjligt. Är det någon färgkombination eller något speciellt tema som ni saknar så är det bara att önska på!


mathilda
PUBLICERAT: 2011-05-20, 21:59:43 | URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

vore kul om du ville göra en snygg och annorlunda, men stilren outfit till spirit :) lite utmaning! han är vit/grå och svart. har svart läder som "bas" till honom :)


Lina - Vinn conchos till ditt pannband från Kyro Riding Gear
PUBLICERAT: 2011-05-20, 22:50:47 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Härligt!


pu karlström
PUBLICERAT: 2011-05-21, 13:50:18 | URL: http://zivaldi.blogg.se/

Har en fux med brunt läder och skydd som bas jag har svart jw-hjälm och kingsland kavaj med rödvit krage. Något fint schabrak som matchar förutom jw-union? kan du sätta ihop en tävlingsoutfit? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: