2011-05-30  22:17:08

By request: En lite flashigare dressyroutfit


Pannband Browbands of Distinction Hjälm GPA Kavaj GPA Träns Claridge House
Hårrosett Equi Design Stövlar De Niro Stygbyglar Freejump System Schabrak Eskadron

Eleonors önskan fixade jag ihop en lite mer utstickande dressyroutfit, för hur tråkigt är det inte med allt detta svart, svart, svart och vitt, vitt, vitt på landets dressyrbanor? Visst är det otroligt stilrent och nej, jag tycker inte att det ser bra ut att komma med ex. röda stövlar och skrikigt schabrak i dressyren, men lite kan man väl få variera i alla fall?

Eleonor funderade över om hurvida Antareshjälmen skulle funka, men då jag är en stor motståndare till Antareshjälmarna så valde jag att ha med en GPA i stället. De Nirostövlarna är jag helt såld på och att matcha svart och brunt är en annan favorit. La även in en hel del créme vilket jag tycker matchade fint. Lacktränset kommer visserligen från Hööks och hör inte till samma prisklass som övriga saker, men kan samtidigt vara något av det bästa Hööks gjort, så why not? :-)


Eleonor
PUBLICERAT: 2011-05-30, 23:14:44 | URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Oj så bra de blev! Tack så mycket! Bra initiativ att lägga in cremefärg! Oftast snyggare än kritvitt! GPA hjälmen är snygg - men nu blev jag nyfiken varför du är emot Antares hjälmarna?


Linnéa
PUBLICERAT: 2011-06-01, 23:23:46

Snyggt:) Kan du inte göra mer dressyroutfits? Även om hoppning är det ni gör mest tycker jag det kan vara kul med lite dressyrinlägg^^ Speciellt lite inlägg om outfits;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: