2011-05-12  20:26:10

CR och nya skor.

Idag fick Appe nya skor. Han ömmade inte alls så som förra gången utan kunde gå lektion. Jag kollade när dom red, och hon på Appe ramlade av, hehe. Han hoppa lite konstigt på ett litet hinder och då flög hon av, hehe.
Men han har blivit så fin! Eller finare! Han har fortfarande liten rumpa. Han är liten över hela bakdelen, och ser därför ut som om att han är jättestor fram...

Bra med nya skor iaf! Då blev jag glad! Och Appe med, bra tajmat så det blir ganska nya skor att brodda iaf, det underlättar alltid. Hoppas bara det var broddhål i.... Ibland har jag vart med om skor som vart utan, så jag fick tävla utan broddar bak en gång, för där fanns inga hål... Så nu blev jag nervös för det... Måste kolla det på söndag.

Sen sålde jag fika på clear rounden. Alltid lika roligt haha! Ska nog starta ett café.


Hanna
PUBLICERAT: 2011-05-12, 22:17:38 | URL: http://hannanorberg.blogg.se/

SV: göttans!!! :D aa kände de också, meen ja ska inte tävla den 22 tänkte de först men kunde inte sen tydligen så va bra att jag inte anmälde mig :P hehe



Jobb går sådär, jobbar ca 3 dagar i veckan, och tycker de är sjukt jobbigt :P haha hade helldre bara fått pengarna om man säger så haha :D


Caroline
PUBLICERAT: 2011-05-13, 12:54:02 | URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Fin blogg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: