2011-05-05  21:44:43

Dag 10

Mina drömmar.

Dom känner ni ju till så väl! Att kunna köpa en häst såklart. Appe skulle jag gärna vilja köpa

Att kunna köpa Appe och tävla 140 cm iaf minst. Jag har ingen aning om han är kapabel till det men det skulle jag kunna tänka mig att han är. Det skulle vara perfekt! Fast jag skulle vilja ha Appe även om han bara kunde gå 110 cm som högst. Bara det går att tävla överhuvudtaget, man älskar hästen och trivs bra med den, och att allting är kul och att man ser fram emot att åka till stallet, och att man blir lycklig av sin häst. Så skiter jag i höjden egentligen. Eller jag vill ju tävla minst 140 cm har jag som mål, men då får jag väl köpa mig en till höst i framtiden då! Jag har inte bråttom att komma dit, det får ta tid! Jag är bara 19 år, så jag har all tid i världen!

Jag önskar jag kunde skriva: "HÄR ÄR MIN ALLDELES EGNA HÄST APPE"
Jag skulle vilja det så gärna. Och det är inte omöjligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: