2011-05-05  22:55:58

Jag har hittat min bästa.

I mina ögon är han den finaste hästen i världen. Han har verkligen fångat mitt hjärta utan att lämna en enda liten bit över till annat. Jag är helt såld. Han gör mig så lycklig. När jag går in i stallet och ser han stå där i boxen så pirrar det till i hela kroppen, ett lyckorus. Han är verkligen något alldeles speciellt för mig. Ni kanske bara ser en tråkig och smal häst men i mina ögon är han den vackraste och underbaraste hästen man kan se. Jag älskar dig, Appe



Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
när som åren växt till år
Och vad livet vill oss lära
är att framtiden är vår

Vad som än händer
är det alltid du och jag


Eleonor
PUBLICERAT: 2011-05-05, 22:58:54 | URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Faktiskt så är de :)


Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst
PUBLICERAT: 2011-05-06, 15:49:06 | URL: http://lizzylover.blogg.se/

Åh, så fint skrivet! :)

Exakt så känner jag för min sköthäst! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: