2011-05-08  22:28:30

Lite bilder på inköpen.

Min katt tror att han också är köpt i Ullared eller något i den stilen... Ivägen är han iaf!

Bild utan katt... Glömde ta med svettskrapan på bilden.

Fina skydd!

Fleecetäcket.

Stalltäcket. Jävligt dålig bild, precis som alla andra. Men på denna ser man ju inte vad det är!

Nu fick ni iaf en liten inblick i vad jag köpte! Inte alls mycket, fast det kostade mycket ändå! Köpte ju annat till mig också, men det får ni läsa på rathed.blogg.se.
PS. Det går mycket dåligt för mig att läsa era bloggar! :( Helt vitt på varenda blogg... Får ju lite blogg-abstinens nu! Vissa bloggar funkar men andra laggar totalt. Denna också. Inläggen verkar inte komma upp. Jag kan inte godkänna kommentarerna och inte kommentera... Rättare sagt... Det finns inga inlägg att kommentera... Fattar inte vad som hänt och jag hoppas verkligen att det inte är blogg.se som ska börja strula igen för då dör jag!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: