2011-05-24  16:05:55

Pu & Zivaldi


Hjälm John Whitaker Kavaj Kingsland Benskydd John Whitaker
Stigbyglar JER Spö Little Shop of Horses Handskar John Whitaker
Schabrak & Luva Christina Sport Pannband Christina Sport Stövlar De Niro

Pu kommenterade och bad om en tävlingsoutfit till sig och hennes fux Zivaldi där JW-hjälmen och Kingslandkavajen skulle finnas med och helst skulle inte schabraket vara ett JW Union. Zivaldi har brun utrustning och då tänkte jag att JW's läderskydd skulle passa fint. I övrigt så är det ju alltid läckert med röda detaljer och De Nirostövlarna är jag helt kär i, det är otroligt snyggt med lackdetaljer! I övrigt är det mycket svart på ryttaren och blått på hästen, fuxar passar ju inte i vad som helst men blått klär ju alla färger.


pu karlström
PUBLICERAT: 2011-05-24, 23:11:48 | URL: http://zivaldi.blogg.se/

supersnyggt!! :)


Sanna Olsson
PUBLICERAT: 2011-05-25, 07:58:14 | URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kan du göra en outfit till mig och min ponny Cushfar(Freddan)? :) Du kan se bild på min blogg:) Jag gillar det röda scapa summer schabraket, men jag vet inte om det passar på honom..:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: