2011-05-30  21:05:20

IIIH.

Jag fick min vilja igenom och idag hade vi terränghoppning!
Appe blev riktigt laddad så de va bara för mig att hålla i mig och styra typ.
Han fick verkligen ut galoppen, och jääävlar vilken galopp han har!

Först hoppade vi inne på gräsbanan. Ett litet vanligt hinder, räcke. Bank och pulvermangraven... Efter alla dessa år vet jag inte ens om det heter pulvermangrav... Pullermangrav..? Hahaha hjälp mig någon?
Han fatta direkt allting körde på i hans tempo, askuuul!

Sen gjorde vi en bana av det + att vi red ut från banan, galopperade upp till terrängbanan och hoppade ett lite större räcke till ett lite mindre. Sen ruuunt och ett litet räcke till en trippel. Sen in i skogen nerhopp till upphoppet och en hinder till.
Appe sprang hejvilt ut ur skogen och hoppade över en lite uppförsbacke med massa rötter (inget hinder alltså) och sen for han ut i 100 km/tim ner för hela galoppbanan innan jag fick stopp! Men faaan va roligt vi hade!! Båda två!

När Appe är redo,
kanske efter sommaren eller nästa sommar så är jag sjukt sugen på att ta fälttävlanskortet!!!
IIIIHHHH.... Jag ääälskar den galoppen man får upp när man hoppar terräng, Appe får upp världens tempo och verkligen galopperar på... Jag älskar fart!


Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear
PUBLICERAT: 2011-05-31, 22:38:43 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

åh vadkul! jag tog kort på ponny men har aldrig använt de



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: