2011-04-29  15:00:00

Dag 5

Det här finns i min ryktlåda.

Påminnelse: Köpa nya borstar och grejer när jag åker till Ullared. Mina börjar bli till åren, och det kan väl vara kul för Appe att få nya (han får ju nytt av  allt annat så varför inte av detta) och slippa ha samma borstar som Herkules och Artax hade en gång i tiden!

- hovkrats
- rotborste
- piggborste
- man och svansborste
- hovolja
- sax
- helosan
- gummiband
- ryktborste
- ryktskrapa
- ansiktsborste
- ryktsten
- svettskrapa

Sen har jag massa annan bröte också kan jag tänka mig, som jag inte kommer på just nu. Men detta var väl det viktigaste.


Hahaha där har vi den! Proppfull! Och jag ser att jag är en snygg tjej med en snygg ponny... Jag var en jävla hönsmamma till Mira... Hon skulle stretchas, och hon skulle ha det och det, smörjas, tvättas, pluttinutti typ... Allt var så noga... Eller det är ju bra, jag behandlade henne som en dressyrmupp med sin ponny... Haha!


Evelina
PUBLICERAT: 2011-04-29, 17:38:57 | URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Välpackad ryktlåda måste jag ju säga ;)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: