2011-06-16  14:58:52

Svaris

anna om Hästarna som förekommer i bloggen:
Vad kul att ha möjligheten att rida så många olika hästar, du måste ju lära dig massor!! Ska du och Madam tävla något mer på länge? I så fall så skulle det vara jättekul att läsa om :)

Ha en bra sommar!! :D

Svar: Jaa, det är verkligen super! Måste säga att jag lär mig betydligt mer och utvecklas mycket mer nu än när jag varit bunden till en och samma häst, så det är verkligen jättekul. Jag och Madam ska faktiskt tävla i Bollebygd på söndag, så då kommer det bilder, film och text om det! Ha en bra sommar själv! :-)



The Beaver om Film från träningen:
Varför har du den äckliga låten till?

Svar: För att jag älskar Justin Bieber? ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: