2011-04-22  22:59:13

Funderar...

På om man kanske skulle ta och börja blogga på sin gamla rathed-blogg igen istället. Eller jag bloggar ju på den, men asså att jag flyttar över hästgrejet dit också. Eller jag har väl kommit fram till att skriva hästgrejer är inte min grej... Jag skriver helst bara "idag tränade jag, det gick bra". Det räcker för mig. Jag är mer för att skriva åsikter, men jag har inte alltid någon åsikt att skriva om varje dag. Så kan lika gärna flytta över dom få åsiktsinläggen till rathed.blogg.se isf.

Men jag fick ju liksom testa ha en hästblogg och det var roligt, man fick mycket feedback! Men ändå så passar det inte mig att skriva såhär som man gör här. Utan jag vill nog kunna skriva hästinlägg när jag vill, och vanliga när jag vill! Det var jobbigt att dela upp det! Så nu blir det nog bara gamla rathed... Men det är inte helt säkert!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-23, 12:27:21

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-23, 12:28:24

MEN NEJ


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-23, 12:28:47

NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-23, 14:18:58

Det skulle bli så tråk utan dig här! Och om du försvann skulle antagligen hela LMHB läggas ner, och det vill sig inte! Stanna!


Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse
PUBLICERAT: 2011-04-23, 20:57:38 | URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Sista chansen att vara med i tävlingen om en snygg jacka ifrån Mountainhorse!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/tavla-om-snygga-klader-ifran-mountainhorse.html



Även påskäggsjakt på bloggen!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/var-med-pa-paskaggsjakt-i-bloggen.html


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-24, 19:03:11

Tycker det skulle vara jättetråkigt om du slutade. Men var håller egentligen Lovisa hus? Borde hon inte göra ngt inlägg snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: