2011-04-10  21:47:24

Hej å hå!

Jag har haft så sjukt mycket att göra va!!! Inte suttit vid datron sen i onsdags... Sjukt! Det har inte hänt på flera år... Men nu är jag back in business!
Kan ju uppdatera er lite om slutet av veckan + helgen!

Hmm... Vad jag gjorde i tordags och fredags hör inte riktigt hit, så det inte hade med hästar att göra! Men det var fullt upp ändååå, tro mig.

I lördags så var jag i stallet 7.30.. Knoppa och fixa Challe. Red fram honom till hon som skulle tävla honom (det var handikappstävling). Det var ett tag sen jag red honom! Men jag fick rida i värsta lyxsadeln, haha! För dom handisarna hade egna dressyrsadlar, och de var inga dåliga heller. Sen hade jag stallet hela kvällen. Dog typ, eftersom att jag sov typ 3 timmar på natten och var lite allmänt bakis och bläää.
Red Pablo som ska sättas igång nu efter en hälta och jag och Lisa skrittade ut en sväng i den hääärliga  kvällssolen! Hoppas det var fler som red ut/ute en fin dag som i lördags!

Challe på framskrittning i morgonsolen. Det bästa sättet att se världen är från hästryggen! Håller ni inte med?



Lisa på djävlen även kallad Fantomen. Han är snäll egentligen bara att han inte visat mig den sidan än...



Pablo, som tyckte jag var jättejobbig när jag satt och skulle ta kort på honom tydligen...

Söndagen var typ likadan, fast hon red bara en klass. Men knoppa honom på nytt och fixa iordning. Och jag var liiiite bättre utsövd.
Skulle skritta Appe, men var hur trött som helst så gjorde inte det faktiskt.

Tur att Artax vet hur man ska göra när man tar fram en kamera (i mitt fall en mobil).


Olivia
PUBLICERAT: 2011-04-10, 22:40:32 | URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Ja, absolut det bästa! Dessutom extra bra när det är fint och mysigt väder! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: