2011-04-01  15:06:19

Inköp på GHS11 del 2

Utlovade ju en inläggsserie om mina inköp på GHS/EuroHorse, här kommer del 2!


Objekt: Svart/röda Freejump System Soft upstigbyglar
Inköpsställe: Svensk Ridsport
Pris: 1999 SEK

Då jag sålt mina älskade Prestige Silkstigbyglar var det dags att köpa mig ett par nya och valet stod mellan ett par JER eller dessa Freejump. Hade egentligen helst haft ett par svartbruna, men då de inte hade några sådana inne fick det bli ett par svartröda. Det passar min tävlingsoutfit väldigt bra då min kavaj är svart med röd krage!

Har ännu inte hunnit testa dem men jag har bara hört positiva saker om dem så jag antar att de är prisvärda och bra! För det priset borde man ju ändå få någonting bra...


Objekt: Mörkgrönt Anna Scarpatischabrak
Inköpsställe: Charlies häst & hund
Pris: 849 SEK

Jag älskar Anna Scarpatis schabrak (vem gör inte?) och har sedan tidigare ett blått med orange passpoal. Nu ville jag ha ett nytt till Madam och jag ville helst ha någon lite mörkare färg men helst inte blått och när jag såg detta gröna blev jag helt kär! Grönt är ju som ni kanske vet min absoluta favoritfärg och jag tycker att silverpasspoalen lyfter hela schabraket nåt enormt.

Har ännu inte hunnit använda det men då jag som sagt haft AS-schabrak tidigare så vet jag ju att passformen & kvaliteten är kanon! Inget att klaga på med andra ord.


warnmark -foto, shopping & hälsa
PUBLICERAT: 2011-04-01, 21:20:26 | URL: http://warnmark.blogg.se/

Sv; Haha jag såg det :). Vad roligt att jag fick vara med fast jag inte riktigt har en hästblogg längre :)).



Härligt att du börjar bli bättre nu och promenad runt sjön låter som en utmärkt idé tycker jag. Vi har nog en hel del saker att prata om. Och nu får vi se till att det blir av, haha (:


Lina
PUBLICERAT: 2011-04-02, 21:39:41 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

åh skulle vilja ha ett AS-schabrak!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: