2011-04-05  21:28:22

Jag orkar inte hålla på med hästar som inte ens är mina...

Jag ska sluta med hästar nu.
Kommer bli tråkigt att lägga hela sitt liv åt sidan.
Men jag har aldrig tid med något annat, jag bara jobbar och är i stallet.
Har aldrig tid för mina vänner.
Okej, att hästarna är viktigare än vänner egentligen.
OM man har en egen häst.
Men värt att inte kunna vara med sina vänner någonsin bara för att tex skritta på en annan häst för man lovat det. Eller varför inte för att man ska tvätta en annan häst, för att man lovat det? Hm... Kul.
Jag har inget liv över förutom jobb och hästar.
Och eftersom att jag inte kan få Madam, ja, då kan jag ju lika gärna lägga av för ett tag.

Kommer ju inte sluta föalltid, eftersom att det är mitt liv. Men en liten paus hade inte suttit fel.
Just nu är jag bara arg på allt som har med stall att göra.
ÅH.

Så nu ska jag spara pengar, sen köper jag Madam.
Jag håller på förfullt... Jag är faktiskt uppe i ganska mycket pengar nu!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-06, 06:58:12

sälj lite utrsutning ? scapa ?: )


Anneli Johansson
PUBLICERAT: 2011-04-06, 09:32:43 | URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Förstår att de e tråkigt, så hade jag det med innan jag köpte egen häst. ställer uppför andra och tränar andras hästar. Sen lova jag mig själv att aldrig mer göra andras jobb och idag koncentrerar jag mig bara på mina! :)



Kan du inte köpa henne på avbetalning?


caroline
PUBLICERAT: 2011-04-06, 12:45:21 | URL: http://liljenberg.shapemeup.se

sv: heidi, kontraktet går ut i augusti, det är därför <3<3


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-04-06, 14:42:07 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Lycka till med dina besparingar


Erika
PUBLICERAT: 2011-04-06, 16:48:12 | URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Hoppas du kan köpa Madam till slut, och lycka till med att spara ihop.

Du är duktig som faktiskt sparar till något du vill, och fortsätt kämpa! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: