2011-04-13  22:39:58

Jag skääääms!

Fy vad dålig jag är på att uppdatera! Men allt eftersom blogg.se strulade så mycket så förr, så tappade jag suget. Men nu har det ju funkat ett tag men då är det jag som som stular istället! Åhhh. Men jag vill verkligen driva denna bloggen för jag tycker det är roligt och jag gillar det verkligen! Så nu ska jag väl försöka bättra mig igen! För det vill ni väl?

Jag bjuder på filmen från min första tävling med Madam! Hoppade henne bara två gånger innan så jag kände henne verkligen inte väl så det blev några missar ibland, men ändå bra gjort för att knappt ha ridit henne eller? ;) Hahaha sen var hon sä jävla laddad och hoppa mig ur sadeln och svängde snabbare än vad jag gjorde...
Förövrigt börjar jag typ lipa när jag kollar på filmer och bilder på henne. Min finaste tjej. Hon älskar verkligen allt det där, och jag med. Har kollat lite tävlingar jag kanske åker på med henne om jag får. I maj typ, Östadkulle och Essunga för dom är nära.

http://www.youtube.com/watch?v=fT0sFOiddSU

Sen kommer det upp massa andra filmer från träningar och tävlingar där också så om ni vill kolla så gör det!

Jag tycker det är tråkigt att jag inte har några filmer från när jag tävla Artax och Herkules... Har bara en jävla massa bilder. Vilket också är bra för dom kan man skriva ut och sätta upp på väggen.

Det var en kyckling som hette gullefjun
Han skulle ge sig ut på promenad
Och solen lyste och gräset lockade
Och hela välden var så hjärtans glad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: