2011-06-14  18:42:51

Hemma!


Har inga bilder från dagen eftersom min kamera är trasig, så ni får en på Kiara eftersom det verkar vara många som tycker om henne här, och det kan man ju förstå!

Nu är jag hemma från stallet, blev bara två stall i dag eftersom det blev lite kommunikationsstrul med hon vars häst jag skulle prova i dag, men det spelade inte så stor roll eftersom jag är helt slut efter att bara ha sovit 3 h (hockey i natt) och sedan ridit fyra hästar + longerat en. Fick dessutom gå upp "jättetidigt" för att få en chans att hinna med tre stall och sedan cykla i räserfart till stationen för att se den blå bussen rulla ut från terminalen. Kul... Tur att papi var hemma och kunde köra! Ja, ja... Nu ska jag duscha och sedan kommer det några inlägg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: