2011-06-05  21:49:34

Maj månads outfit:


Blått & silver var alltså månadens populäraste outfit, en riktigt fräsch outfit också enligt mig! En superklassisk matchning men som ändå sticker ut då den innehåller en hel del "flashigare" saker. Den som vann en länkning i menyraden fram till nästa vecka var Lovisa (fint namn!) och jag slänger upp länken senare under kvällen, tack för att ni var med och röstade! Kom nu gärna med fler outfitförslag, näst på tur står en outfit i mörk- och ljusblått!


anna
PUBLICERAT: 2011-06-05, 22:45:45 | URL: http://www.ullevidsponnyer.n.nu

hah vad kul att just den vann, det var ju "min" outfit :) Eller jag önskade den.

Så nu får jag väl passa på att önska en outfit till denna månad, hmm... lime-grön och blå!!!!! Gärna en lite flashig outfit :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: