2011-03-29  23:28:21

Dyóns nosgrimmor

Är det bara jag som lagt märke till att Dyóns nosgrimmor är ganska små i storlekarna eller är det något allmänt känt som jag helt enkelt missat?


Dessa träns är de Dyónträns som jag haft förmånen att äga, en sak har alla haft gemensamt (förutom att de är jäkligt snygga alla tre!) och det är att nosgrimmorna är förbaskat små. På Challe till exempel var jag tvungen att antingen göra extra hål eller köpa en nosgrimma i strl. full för att det skulle funka. Detta har jag även drabbats på när jag har haft tränset på Kiara, och då har hon ändå ett ganska litet huvud. Samma sak med Kadoor igår, nosgrimman var liten men resten satt bra!

Hur är era erfarenheter av Dyóns träns?


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-03-31, 12:16:04 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

har aldrig haft något sådant träns


Frida/ruby
PUBLICERAT: 2011-03-31, 15:53:30

Kan du inte berätta om modellen diffrence och hur den funkar har hört så olika åsikter och gärna vissa bilder om du vill ;)


Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.
PUBLICERAT: 2011-04-03, 09:52:54 | URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Jag har ett från working collection, inte det på bilden utan det andra med mönstersömmar..



Nu när du säger det så får jag nog hålla med om att nosgrimman är liten! Dock har jag tur som har en häst med litet huvud så det passar perfekt.. Men alla remmar utom nosgrimman sitter i princip på översta hålet medan nosgrimman knäpps på det tredje utifrån! Så du har nog rätt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: