2011-03-20  22:49:06

Efterlysning

Eftersom tydligen ganska många läser denna bloggen tänkte jag bara göra en liten efterlysning...

Denna ponnyn heter Dominique och är en holländsk ridponny. En D-ponny, valack, född 1998.
Han såldes till någon i Falköping, inte helt säkert men nästan. Detta var dock hösten 2008 och är ju inte alls säkert att han står kvar där.

Jag hade han som min egna ponny i ungefär en månad tills han togs ifrån mig bara sådär en dag.
Så tänkte bara kolla om någon av er vet något eller känner igen honom, för det skulle vara skönt att höra om han har det bra, eller om hans ens lever idag... För alltså... Jag saknar honom och han var verkligen den perfekta ponnyn för mig. Han var så liten och känslig och han hoppade inte med någon annan än mig... Dom sa att han ställde sig upp när dom skulle rida och så men det gjorde han aldrig med mig... Åh min kära lilla ponny... Jag älskar dig




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: