2011-03-15  11:40:59

En liten notis...

Om ni följt min egen blogg så vet ni att jag lider diverse sjukdomar som hindrat mig från att både rida och gå i skolan de senaste månaderna, jag har faktiskt inte varit uppe på hästryggen sedan den 18:e januari, vilket i skrivande stund är nästan 60 dagar sedan. Det är mitt livs längsta riduppehåll och det är förstås väldigt, väldigt tråkigt.

Vad beror detta på då? Jo, jag lider av körtelfeber, hjärtmuskelinflammation samt något dolt hjärtfel som läkarna inte lyckats hitta. Mina levervärden har varit tokiga men är nu stabila, så får vi bara pli på hjärtat så borde jag vara uppe i sadeln ganska snart.

Som ni förstår så blir det inte särskilt mycket ridinlägg från min sida och antagligen inte heller särskilt "i dag har jag varit i stallet"-inlägg då jag just nu inte orkar vara där särskilt mycket i och med att jag är såpass sjuk som jag faktiskt är. Jag får försöka kompensera det till att jag har massvis med tid att skriva andra sorters inlägg (åsikter, tips, outfits osv.) i stället! Mig slipper ni med andra ord inte undan trots att jag är sjuk!


Anneli Johansson
PUBLICERAT: 2011-03-15, 12:24:21 | URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Men ojdå, hoppas du är tillbaka i saden snart igen!!


lydia
PUBLICERAT: 2011-03-15, 23:28:04

stackare :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: