2011-03-18  18:08:59

Helt sluuut!

Jag ska aldrig ha mer än en häst! Har varit i stallet sen 12.30 och kom hem nu, jag hann rida tre hästar, sjukt lång tid allt tar! Nu va alla hur leriga som helst också och det gjorde ju inte saken bättre.

När jag kom dit sa Karin (min tränare): "Det är bara att börja, du kan rida alla om du vill" Haha, ja men visst, klart jag kan rida 20 hästar bara så! Nej, så det blev dom jag tänkt!


Winsly:
Ett svenskt halvblod e. Zorn-Walör, född 1999.
Hon som skulle provrida fick inte igång bilen... Men jag red honom ändå. Han skötte sig fint! Dock ville han inte vara med på kort, men det är smällar man få ta! Hoppade lite över några sockerbitar och jobbade han i en låg form den mesta av tiden! Gjorde skänkelvikningar mest då det funkar bra som lösgörande på honom!
Han är till salu, vilket ni kanske kunde ana! Så det är bara att komma och provrida! 35.000:-


Appe: Min lilla bebis. Stel som satan... Jag fick kämpa tills jag inte kunde andas... Gjorde öppna, sluta, skänkelvikningar, volter och övergångar. Och efter aktiv ridning i 40 minuter så äntligen släppte han igenom och började arbeta ordentligt. Dock var jag död vid det laget och travade av... Då var han mjuk iaf!

 


Ilona: En C-ponny, född 1997. Hon är en welsh e. Kompas Marco-Jacobspeel´s Rocky. Väldigt fin ponny att rida! Hon var mjuk som vanligt och med henne red jag i det andra ridhuset där banan inför imon stod framme, så kunde inte låta bli att ta några språng! Jag har tävlat Ilona i div III hoppning en omgång bara... Och vi placerade oss! Det var hennes första tävling!
Ilona är också till salu! 20.000:-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: