2011-03-28  21:22:52

Jag blir så trött...

Detta har inte med hästar att göra, men det har med hästbloggare att göra. Till största delen iaf.
Jag personligen tycker att det finns inget värre än folk som skriver hela tiden, "bloggpaus" "jag ska sluta blogga" "kan inte blogga mer för alla anonyma kommentarer" "nu ska jag blogga på denna sidan istället" "nu ska jag blogga själv istället" "oj, nu ska jag blogga där jag bloggade förut istället" "nu ska jag göra en ny blogg" "folk kommenterar så elakt så jag slutar blogga nu"

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH.............
Snälla, om ni ska sluta blogga, så gör det.
Ska ni byta blogg, så stanna på den.
Och det finns inget värre än bloggpauser.
Och hur jobbigt kan det vara med anonyma kommentarer? Bara att ta bort och låtsas som ingenting? Alla som säger att dom ska ta bort sina bloggar och sluta och så är ju alltid så himla starka och skiter i anonyma kommentarer, men sen så ska dom ändå sluta blogga pga av det. Så jävla störigt.

Sen ni som inte kan ren svenska och skriver som om ni kommer från arabien får gärna sluta blogga också. Eller det är väl inte rat problem om ni inte kan skriva och stava, och jag måste ju faktiskt inte läsa. Men asså vissa skriver så illa så jag får ju skämmas...


Elvira Johansson
PUBLICERAT: 2011-03-28, 22:13:43 | URL: http://ridahest.blogg.se/

Håller med dig helt! (ska jag säga, ska byta blogg snart & har "bloggpaus" hahaha)



En till sak som är SJUKT jobbig är när människor säger "kommentera annars uppdaterar jag inte" "det är för er jag bloggar" osv..


warnmark -foto, shopping & hälsa
PUBLICERAT: 2011-03-28, 22:58:16 | URL: http://warnmark.blogg.se/

Håller verkligen med dig Heidi! Visst skrev jag för någon dag sen att jag funderade på att lösenordsskydda så jag "slapp undan" "skvallerbloggarna" men blir så sjukt trött på alla som aldrig kan bestämma sig.

Er blogg är en av de fyra hästbloggar jag läser. Tycker den är great! :)


Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!
PUBLICERAT: 2011-03-29, 08:52:03 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

True! Jobbigt med folk som skriver "vad ska jag skriva om" med! man bloggar väl för sin egen skull och för att man vill?


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-03-29, 09:18:36 | URL: http://equiss.blogg.se/

Säger flickan som skriver asså ;)


Mikaela
PUBLICERAT: 2011-03-29, 15:29:20 | URL: http://theunbroken.blogg.se/

Bra skrivet Heidi! Stavfel ÄR bland det värsta jag vet, samt inlägg på ett par-tre rader om vad man har gjort under dagen. Ett par-tre rader gagnar ju varken en själv eller någon annan så yeah.


Eleonor
PUBLICERAT: 2011-03-29, 21:13:06 | URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

HAHA! Eloge till dig för detta inlägg! De är de värsta jag vet när folk skriver: Vet inte vad jag ska skriva, ska jag ta bloggpaus?



Men för i h*lv*te. Bloggen är ju faktiskt DIN dagbok från första stund, inte nånform av liveuppdatering där läsarnaFörväntas/ KRÄVER massa schyssta inlägg från personen i fråga. Man skriver vad man vill - och är beredd att ta skit från alla håll. Är du en vettig människa tar du givetvis de med en nypa salt. Personligen tycker jag man uppför sig på internet som man skulle göra IRL.



/ Eleonor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: