2011-03-15  22:32:14

Lovisa dissar


Ett märke som värkligen inte fallit mig i smaken är HV Polo, och det är inte bara för att jag hatar ishockeylaget HV71 eller för att det är ett "flashigt" märke med mycket tryck och grejer - jag har alltid varit för stora tryck och flashiga prylar och älskar till exempel den 06/07-års modell av Scapaschabraken. Men HV Polo... Nej, jag vet inte. Jag brukar annars ha lätt för de flesta märken men jag skulle nog faktiskt aldrig kunna äga någonting från det märket.

Jag vet inte riktigt vad det beror på, det kan väl kanske ha och göra med att jag förknippar märket väldigt mycket med Hööks. Det är ju ett relativt dyrt och dint märke men i min hjärta har det blivit ett "billigt" märke bara för att det säljs på just Hööks. Tro nu inte att jag har någonting emot Hööks för det har jag inte, men det är inget ställe där jag brukar shoppa direkt. Jag är inte heller sådan att jag bara kan ha saker med en fet prislapp, jag köper saker efter kvalitet och utseende och jag tycker i alla fall inte att HV Polos saker har det sistnämnda (kvalitet kan jag inte uttala mig om).

Dessutom är jag inget stort fan av märken som alla har, till exempel så hade jag en period där jag var riktigt trött på Kingsland, men Kingsland gör i alla fall fina saker så därför har jag inget problem att bära det. HV Polo ser bara B ut...


Fanny
PUBLICERAT: 2011-03-15, 23:32:25

Meeeeen ;O Jag älskar ju HV Polo! Haha men smaken är som baken..


Anneli Johansson
PUBLICERAT: 2011-03-16, 08:40:20 | URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Jag tycker om Vissa av HV polos aker, inte alla. men köpte en tröja från dom på mässan som jag älskar :)


Malin
PUBLICERAT: 2011-03-16, 09:46:24 | URL: http://kyro.blogg.se/

Jag tycker HV Polo gör fina saker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: