2011-03-29  21:03:27

Presley

Först fixade jag alla stallsysslorna!
Sen red jag. Han va faktiskt inte så pigg som han brukar, han har lugnat sig lite nu!
Jag red mest runt, gjorde inte så mycket skolor. Haha jag vågar inte det för att han har spatt och så, så då känns det som att jobba han i skolor gör saken värre. Men kanske något jag inbillar mig.

Hoppade två små räcken också. Och det tyckte han var roligt. Och då blev han lite piggare iaf. Sen känner jag mig stor när jag rider på honom. Vilket jag gör på alla ponnyer efter att ha ridit häst länge nu. Känner mig typ stor på Madam... Haha... Får hoppas att jag inte är så enorm som jag känner mig.
Har lite söta bilder på Presley men blogg.se vägrar lägga upp dom så...


hannalinder.
PUBLICERAT: 2011-03-30, 21:42:38 | URL: http://hannaliinder.blogg.se/

Hej, tänkte bara ge ett tips om Presley. :)

Jag vet inte om Sandra kanske har sagt att du inte ska rida skolor, men min gymkhana ponny har oxå spatt. Ganska rejält faktiskt, och det bästa sättet för honom är jobba är att göra skolor, sänkelvikningar, öppnor och slutor m.m. Men somsagt, jag vet ju inte vad Sandra har sagt och så. :)



Och eran blogg är super, verkligen rolig att läsa!

ps. Ta det inte negativt, det är bara vad jag själv vet. För jag trodde precis som dig innan. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: