2011-03-20  12:27:59

Visste ni att...

...Av alla tävlingar jag och Artax var på, så var det bara 2 gånger vi åkte hem helt utan rosett!

...Att jag har gjort 67 starter och fått 36 placeringar!
Bara lokala startet är medräknade, inga clear rounder eller klubbtävlingar, dom räknas inte med här!

...Att jag har 55 rosetter, 11 pokaler, 35 plaketter och 2 medaljer!

...Jag har 16 clear round rosetter!

...Jag har tävlat lokalt med Charles Ingvar, Ilona, Buggy, Herkules, Artax och Madam och har placeringar med alla!

...Jag och Herkules har vunnit en LB (90 cm) i Bollebygd!

...Jag tycker inte det är lika kul att tävla längre när jag inte får tävla ponny!

...Jag älskar att placera mig och hänga upp rosetter på mitt rum!

...Jag har vunnit KM i hoppning 2007 med Herkules!

...Artax är den bästa ponnyn jag hoppat i hela mitt liv och kommer alltid att vara enligt mig själv!

...Jag har ramlat av på tävling 2 gånger, båda gångerna på Buggy!

...Jag var 14 år när jag startade min första tävling, en dressyrtävling div. III med Challe!

...Buggy var den första jag tävlade hoppning med!

...Jag har ramlat av Artax på en hoppuppvisning under invigningen av nya ridhuset på Alingsås RS!


Nadja
PUBLICERAT: 2011-03-20, 19:26:00 | URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

haha, läste lite fort, tyckte att det stod att du gjort 67 starter med Artax (x



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: