2011-05-17  18:35:34

Appes tävlingsoutfit.


Veredus carbon gel skydd.
Dyon collection träns.
Equiline chrome schabrak och luva.
Claridge house hoppgjord.
Prestige sadel.
Fårskinnspadd.
Boots.
Sprenger stigbyglar.

Vet att lädret är olika färg... :( Men det är förbannat svårt att hitta snygg utrustning i den färgen som hans sadel är... Får helt enkelt putsa den massor så den blir mörkare. Allt annat läder är samma färg iaf.

Jag hade även hoppast att få mitt röda JW schabrak innan tävlingen (och innan jorden går under) men det verkar inte bli så! Sen vet jag inte om jag har lagschabrak i lagklassen sen. Ingen annan skulle tydligen ha det... Dom är la för dåliga som dom har inte fått något... Haha. Det är är ett sånt här isf, fast det står Alingsås RS på också.


Tycker ni jag ska byta ut pannbandet på tränset?

Jag vet inte alls... Eftersom att pannabandet verkligen hör ihop med nosgrimman så kanske det är snyggast att ha det så, det ser ganska bra ut liksom, stiligt haha.
Dom enda bruna pannbanden jag har är ett guldigt OS, och ett guld, blå OS.


Sisterhood
PUBLICERAT: 2011-05-17, 20:34:10 | URL: http://www.siisterhood.blogspot.com

Vilken fining till hästblogg =)


Lamia - Hästsport
PUBLICERAT: 2011-05-17, 22:30:53 | URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Gillar schabraket :)


Lina - Team Hippoteket
PUBLICERAT: 2011-05-17, 22:31:08 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Tycker det är fint så. Mitt med mönstersöm hade jag swarowski till någon gång, men är ju finast som de är



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: