2011-05-23  23:05:13

Bra kvalitet...


Köpte ju tre par Animobyxor på GHS, alla tre med ett nypris på mellan 2 300-2 600 kr. Har inte hunnit använda de vita än och de blå respektiva bruna har jag kanske använt fem gånger var och nu har de bruna spruckit i grenen... Dock har ju Animo dubbelt tyg just där, så det är bara det inre tyget som gått sönder, alltid nåt...

Som tur är så har jag för en gångs skull sparat kvittot, så jag får väl skicka tillbaka dem helt enkelt. Vet inte hur kvaliteten är på de blå och vita (de är av samma modell och de bruna är lite äldre tror jag) men förhoppningsvis är den bättre, för ridbyxor som kostar så mycket borde verkligen hålla betydligt bättre.

Som tur är så är de ju otroligt sköna och snygga, så det ska ju Animo ha mycket cred för. Sen vet jag inte om det är så här för alla, mina byxor/leggings/jeans/whatever har alltid haft en egenthet att spricka just i grenen, men efter fem gånger... Inte okej!


Lina - Vinn conchos till ditt pannband från Kyro Riding Gear
PUBLICERAT: 2011-05-24, 09:22:32 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

Men vad tråkigt! Hoppas du får ersättning för det


Anna
PUBLICERAT: 2011-05-24, 09:36:33

Pris står sällan eller aldrig i paritet med kvalitet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: