2011-05-15  19:40:16

Hästar som chillar.

Hästarna i sin hage... På sommarn öppnar dom upp den på två olika ställen så den blir större... Så långat man ser på bilden till höger och ännu längre, alltså upp bakom trädena där på kullen. Sen åt andra hållet är det ännu större än det.... Tar säkert 40 min att gå från ena änden till andra.

Lille Artax. Så söt... Han ville att jag skulle plocka gräs till honom, så det gjorde jag.

Men då kom Challe och skulle äta upp både gräset och Artax. Och sen skulle han posa.

Åh, min lilla bebis!!!


Lina - Team Hippoteket
PUBLICERAT: 2011-05-15, 21:16:48 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

SV: Haha ja hon är speciell! Hon stannar ALLTID på första bommen eller hindret eller vad det nu är och är LIVRÄDD för det, och efter att ha kommit över oavsett om det då är en bom på marken eller ett hinder på 1 m så hoppar hon. Brukar försöka skritta över en bom innan jag börjar hoppa om möjlighet finns, och även då ska hon larva sig och gärna hoppa över :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: