2011-05-31  19:48:25

Invigde gräsbanan på riktigt idag!

Idag bar vi ut hinder på gräsbanan och hade hoppträningen där!
Gick som vanligt, haha!

Bra så länge det håller sig på 80 cm eller lägre, annars vill han inte. Dumme häst...
Men vi fortsätter kämpa! Detta var sista träningen för terminen,
men det blir nog lite extra-träningar under sommaren skulle jag tro. Det behövs!

Idag var jag på lite "ge upp snabbt humör" och det är ju inte så bra när man sitter på världens mest korkade häst...
Är typ död efter dom första 10 min av ridpasset varenda gång haha!

En fråga till Appe... Det måste väl ändå vara mycket skönare att hoppa över hindret än att slå i huvudet i hinderstödet varje gång du ska hoppa förbi hindret..?

Hoppade en bana på 70-80 cm kanske, det gick ju ganska bra själva banan trots den dåliga framhoppningen som var bra från början. Sen avslutade vi med terräng.. Vilket både jag och Appe uppskattade mer än att hoppa tråkiga hinder.. Jag kommer ju sluta som skogsryttare om inte Appe skärper sig snart... Haha!
Dumma bästa lilla bebishästen.

Men jag är inte arg på honom (bara lite för hans lathet, när det gäller att vilja hjälpa till lite).
Bara arg på mig (den som bestämmer över mig, gud, jesus?) för att det aldrig får går bra för mig!



Bästisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: