2011-05-26  23:07:37

Klubbtävling!

Imorgon har Alingsås en klubbtävling i hoppning! Och jag tänkte faktiskt ställa upp!
(Jag brukar inte det för jag gillar inte att förlora på klubbtävlingar, om jag nu skulle göra det, hahahah!)

Och det fanns två hästar kvar att välja på... Madam och Fantomen.
Madam tänker ni! Men så fel ni har!
Jag tänkte Fantomen! (Varför göra det lätt för sig?)

Har hoppat honom en gång innan, typ 60 cm haha!
Så det blir en överraskning hur det går!
Inte helt säkert att jag är med, men jag är nääästan 100 % säker.

Fantomen är iaf en stor, svart, smal häst!

Skulle ju gärna tagit Appe men han var redan upptagen till skol-dm! Det suuuger ju med ridskola ibland, när hästen man vill ha är upptagen! Hahaha...


Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear
PUBLICERAT: 2011-05-27, 07:34:07 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

good luck


Hanna Ling
PUBLICERAT: 2011-05-27, 09:01:47 | URL: http://shettisgalen.blogg.se/

varför inte Appe? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: