2011-05-27  00:44:07

Svårt att sova? Jaaaa...

Och bara för det så gör jag ett trevligt, ohästigt inlägg!

Jag tänkte presentera min katt Homer, hahaha!

Fina lilla (stora) Homer.

Skönt.

Ännu skönare?

Såhär sitter man gärna i mattes famn så att hon inte kan hålla på med datorn...

 

Homer är mästare på att vara jobbig och ivägen. Han gapar högt och tydligt på morgonen när mammam gått till jobbet, så att jag inte kan sova.
Han river ner blommor och gardiner. Han stökar runt i mitt rum, och fäller hår. Ligger gärna på mina kläder, ridsaker, tar upp hela min säng och han öppnar garderoben hela tiden och går in där. Och han kraffsar på dörren när jag sover.
Hahaha mycket positivt!!
En gång rymde han och kom inte tillbaka på två dagar, då grät jag haha! Så jag tycker ju om honom även fast det inte alltid märks.

 

När vi ändå är i farten så kan jag presentera Jonas också! Haha, mitt andra djur...
(Han beter sig som ett djur, lika stökig.) Min pojkvän för er som inte vet det... Så ni förstååår.

Han gillar att fiska (hata)...

Han ser snäll ut iaf.



Söt.

Och spela gitarr gillar han också...

Och lilla Heidi...

Och jaaag då... Vad gillar jag?
Att ta egobilder kanske?

 

Förlåt om jag tråkar ut er med icke hästläsning på en hästblogg, men ni överlever?


Lina - Vinn BloggSvarsinbjudan
PUBLICERAT: 2011-05-27, 07:29:26 | URL: http://sallberglina.blogg.se/

vilken megakatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: