2011-06-14  22:44:28

Dagens ridpass: Millie Me (& Peu du Choix)

Världens goaste lilla Millsan var precis lika söt och mysig som vanligt, red lite på ängen med henne i skritt och trav + lite galopp som hon la in själv, haha. Hon är så himla gla och go, pigg utan att bli "för" pigg. Dock känner jag mig helt otroligt stor på henne, hon är trots allt bara en liten C-ponny (skulle tippa på mellan 132 & 134 cm), så ni förstår ju att jag är väldigt stor på henne. Å andra sidan är hon rätt maffig (irländare ni vet...) så hon bär upp mig väldigt bra.

Efter att jag ridit Millsan tog jag ut min älskade lille Edwin och longerade honom med pessoaloungen. Han gick bra och skötte sig väl förutom ett litet frispel mot slutet som ledde till att han fick springa av sig lite på egen hand, det tyckte han var roligt!

Nu är jag hemma sedan några timmar tillbaka, i morgon blir en hästfri dag då jag ska jobba!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: