2011-04-22  15:46:19

Övernattning, stalltjänst och lite ridning!

Igår var det påskövernattning i stallet för dom små. Alla var helt galna och ja... Inte lätt att hålla reda på 20 små knoddar som springer runt och härjar... Haha.
Det gick bra iaf och jag hade roligt!

Idag började min stalltjänst vid 7.00... Gött att jag ändå redan var i stallet så det var smidigt. Det gick fort och vi fodrade, släppte ut, mockade och allt det på bara några timmar.

Med tiden som blev över städade vi och såg till alla barn kom hem. Och när dte var ordnat så hade vi tid över till ridning!

Appe fick sig en härlig uteritt idag. Vi hade sällskap med Lisa och Fantomen, Karin och Räkan och Linnea och Ally.
Han tyckte det var skönt att komma ut i skogen och sträcka ut lite! Vi njöt båda två! =D

Sen skulle Pablo ridas i 30 minuter också. Han har kommit lite längre i igångsättningen och han skrittas 25 min och travas 5 min. Och efter jag ridit honom så lunchfodrade vi. Så jag har haft fullt upp dessa dagarna men det gillar jag bara!

Hoppas ni har det bra!

Blir dåligt med nya bilder nu när jag har så dålig motivation till bloggen. En liten svacka. Jag är i stallet ganska ofta och har en del att blogga om, men sålänge det inte är kul att skriva om det så är det ingen idé att jag gör det, har jag tråkigt när jag skriver så blir det ju tråkigt för er att läsa, det smittar ju lite!

Skulle behöva ta ännu en ny bild på Appe och visa er, han har fått jättefin sommarpäls och har blivit ännu lite bättre i hullet! Och säkert liiite muskler också hoppas jag allt!

Bästa lilla bebishästen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: