2011-03-21  21:37:55

Nikita


Här ovan kan ni skåda en fantastisk (eller inte) syn, det är alltså första gången jag är uppe på hästrygen efter 2-3 månaders uppehåll! Det var stelt och konditionen var helt borta, men vem klagar egentligen? Inte jag i alla fall! När jag fick reda på att jag kunde börja rida lite lätt igen strålade jag från öra till öra och så fortsatte det!

Red Nikita, som ni hört talas om tidigare här i bloggen. Ett litet, äldre sto med två enligt mig mindre ridbara raser i sig - varmblodstravare och nordsvensk. Hon är pigg och glad och vill gärna göra rätt för sig men är lite obalanserad och vinglig i sig själv.

Jag orkade ju inte göra så mycket, det blev mest skrittjobb och lite trav. Det gick helt okej tycker jag, jag kände mig otroligt ringrostig och så där men det blir ju vad man gör det till, så på det stora hela är jag nöjd! Dessutom så har jag ju bara ridit Nikita en gång tidigare, haha.

Hoppas verkligen att allt kommer igång som det ska nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: