2011-05-27  22:22:02

Appen.

Det blev hoppning på Appe idag ändå!
En liten 70 cm clear round fick vi hoppa, och vi blev felfria!
Han tyckte det var roligt och bjöd bra, och jag insåg att vi gått alldeles för snabbt fram...
Detta är vad han är kapabel att hoppa för tillfället (både fysiskt och psykiskt), så vi får ta det lungare.
80 cm clear rounder blir det nog ett tag framöver!
Men för honom gör jag allt. Behöver han ta det lugnare så gör vi det, allt för lilla Appen!!

Sen lite grillning och massor med prat. Roooligt!

Jag vet att det var några som fotade idag faktiskt, får jag bilder? :D Haha!
Elisa, Emmy, Elsa, nååågon???
Ni kanske inte läääser denna bloggen men jag läser era iaf! haha!


Emmy
PUBLICERAT: 2011-05-28, 10:48:41 | URL: http://www.ponnyysidan.devote.se

Haha klart vi läser era!?!

Japp, fotade :)


Yasmine
PUBLICERAT: 2011-05-31, 15:34:08 | URL: http://yassei.blogg.se/

Kul att det gick bra!



Jag förstår inte riktigt... menar du att du ska hoppa 80cm om ett tag? Eller att du ska göra det ett tag? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: