2011-05-30  13:50:04

Back in business

Nu är jag hemma från bästa Karlstad och redo för att börja skriva här igen, hoppas att ni har saknat mig! Har två outfits kvar att göra så är det någon särskild (färg, märke, butik osv.) ni önskar är det bara att skicka iväg en kommentar. De som står på kö just nu är ljusgrön samt en flashig dressyroutfit.

På hästfronten har det av förståeliga skäl inte hänt så mycket. Jag ringde på en häst i helgen och den ska jag åka och provrida på tisdag. Mer än så får ni inte veta just nu, hehe. Hann med att rida Trulle i går när jag kom hem, känns hemskt att det kan ha varit sista gången... Han var extremt pigg men kändes inte riktigt fräsch, så ärligt talat vågar jag inte hoppas allt för mycket. Han ska nämligen på återbesök till Åby i dag och har han slagit upp skadan en tredje gång finns det nog inte mycket att göra. Jag orkar inte det här just nu...

Mådde jättedåligt i går över en sak och mår lika dåligt i dag, enda ljuspunkten var när jag tog en promenad med finaste lilla Pottan. Den ponnyn alltså... Hade jag varit yngre hade jag absolut köpt honom, för han kommer att gå långt + att han har en helt underbar personlighet.

Nåja... Så här ser min hästvecka ut:


Mathilda
PUBLICERAT: 2011-05-30, 13:55:56 | URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

En marinblå outfit till Spirit kanske? Med pioneerstövlar och antingen JW-hjälm eller AYR8 leather (svart) :)


Mathilda
PUBLICERAT: 2011-05-30, 13:56:28 | URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

En marin/ljusblå outfit*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: