2011-05-03  20:59:07

Dag 8

Min hästs vardagsoutfit.

Appe har ingen vardagsoutfit... Jag tager vad jag haver... Nej, men jag har aldrig samma. Varken skydd, träns, schabrak eller något, eller jo ibland. Så lite svårt att ha en vardagsoutfit då ;)
Och eftersom att det inte är min häst och jag rider honom ca. 2 dagar i veckan så kan jag ju lika gärna piffa upp honom dom få gångerna!

Men en klassiker att träna med är detta schabraket som jag nog använder flitigast skulle jag tro! Och sen har jag ju alltid samma sadel! 

Matchat med detta tränset, och det vita catagoskydden som ni kan skymta liiite.
Det är en ganska vanlig outfit hos Appe! =)


Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.
PUBLICERAT: 2011-05-03, 21:54:24 | URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kan inte du förklara hur det funkar med "era" hästar!? För det är ridskolan som äger Appe, Madam o de andra eller? Har funderar skitlänge över det eftersom varken du eller Lovisa har egen häst men ändå har "egna" som ni får träna & tävla. Eller är det medryttarhästar?



Jag fattar liksom inte systemet så det vore gött om du kunde förklara hur det går till :P Ta det i ett inlägg vettja för det är säkert fler som undrar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: