2011-05-31  21:32:02

GAH...

Det tar ett tag för mig att komma över alla mina dåliga prestationer.
Jag ältar gärna och det är inte så bra. Jag blir då helt deppig och tror inte på själv.
Jag vill ge upp och allt känns hopplöst.
Men vad kan begära av en häst som är regelbundet hoppad sen enbart 4 månader tillbaka?

Men nu jävlar ska allt det negativa bort!
För jag vet att jag inte kommer ge upp helt ändå, det har jag aldrig gjort.
Eftersom det är detta jag vill, jag vill göra Appe till en tävlingshäst och det tar tid.
Och tänk sen när vi kanske hoppar runt våran första felfria tävling,
då är det jag och ingen annan som gjort allt det jobbet.
Då kan jag ta åt mig äran, och veta att vi lyckats.

Så ska det bli!

Inga mer negativa tankar!!! Aldrig!!!

Det är lätt att lägga fokus på det dåliga, som idag... Jag har ju faktiskt bara berättat när han stanna osv, men jag nämnde aldrig att vi travhoppade på ett räcke upp till 90 cm och sen galopphoppade det på 1 m?
Sånt ska jag lägga fokus på, det som faktiskt gick bra!

Appe och jag kan bli bra, eller hur? :D

 

Förlåt om jag velar och gör ovärda inlägg, men jag behöver skriva av mig om detta!
Så får ni säga till om jag är för negativ igen!


Carro
PUBLICERAT: 2011-05-31, 21:51:36 | URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Klart du kan! Ni kan fixa det tillsammans, Du är grym! :D


Anna
PUBLICERAT: 2011-05-31, 22:59:13 | URL: http://annawerner.blogg.se/

Ni kommer fixa det galant. Går igenom samma process. ena dan är helvetet lös och nästa är det en dröm.. De är som att allt de lär sig går in genom ena örat och ut genom andra ;) De glider lixom mellan dem två ostbågshalvorna i skallen! hehe


Henrietta
PUBLICERAT: 2011-06-01, 20:11:45 | URL: http://ridersjumping.blogg.se/

tycker det är intressant och roligt att läsa om dina tankar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: