2011-05-26  19:46:23

Kiara


Är nyss hemkommen från stallet, har ridit sötaste och bästa lilla Kiwisen för första gången sedan hennes skada. Detta var andra gången hon gick ett helt ridpass så vi tog det väldigt lugnt, hon var fruktansvärt stel så jag jobabde mest med att få henne att lossa i bogarna där hon just nu är helt omöjlig. Jobbade mycket öppnor och små volter, egentligen allt som får henne att flytta bogarna och korsa benen. Mot slutet släppte hon faktiskt igenom något så man får väl vara nöjd med det lilla antar jag. Jag var i alla fall glad över att sitta på hennes rygg igen :-)

Efter att jag ridit hängde jag lite med Heddan som kommit upp till stallet, kollade clirren och bara chillade... Såg bland annat världens sötaste shettisekipage och träffade även Klara som var där, det var inte igår om man säger så!


Madde
PUBLICERAT: 2011-05-26, 22:12:05 | URL: http://sylla.blogg.se/

Jag såg dig, hehe :)

Red en fjording med rosa utrustning, dock ramlade jag av efter 5 hindret... :P


Jenny
PUBLICERAT: 2011-05-30, 17:25:53

Hejsan!

Jag är väldigt förtjust i Kiara, måste bara säga det :)

Kan du inte göra ett inlägg om henne, vad hon gjort, hur hon är osv?

Ska hon säljas eller vem äger henne egentligen? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: